فروش ساندویچ پانل در کرمان

فروش ساندویچ پانل در کرمان

فروش ساندویچ پانل در کرمان

فروش ساندویچ پانل در کرمان

فروش ساندویچ پانل در کرمان

مرجع تخصصی ساندویچ پانل ایران (مجتمع صنعتی ماموت) در این زمینه نامی آشناست. طراحی منحصر به فرد، تولید با کیفیت، ضمانت در فروش ، مقرون به صرفه بودن برای خرید و همچنین اجرای متفاوت و بدون نقص موجب شده است تا صاحبان صنایع خاص و علاقمندان به این صنعت از کنار این نام به راحتی عبور نکنند.
تک تک کارکنان ماموت و مدیران این گروه همواره با هدف ارتقای سطح کیفی محصولات و ارائه خدمات بهتر در راستای فروش مناسب، سهم عمده ای در بازار ساندویچ پانل ایران دارند و با این امید فعالیت خود را ادامه می دهند که روزی بتوانند تک تک نیازمندی های مشتریان را قابل اجرا نمایند و سازه هایی بی نقص برای اصناف مختلف ارائه دهند.
فکس جهت ارسال درخواست :
3028 379 0283
تلفن فروش:
5016 275 0935
تیم نصاب:
7865 382 0912
کارشناس فنی :
02832222717

بایگانی
۲۵دی

ساندویچ پانل آلومینیوم

همانطور که درمبحث ساندویچ پنل توضیح دادیم .ساندویچ پانل ترکیب هسته پلی یورتاین دولایه ورق فلزی ,محصولی است که ساندویچ پانل نامیده میشود .ورایج ترین نوع فلز مورد استفاده درحال حاضر ورق گالوانیزه رنگی ,ورق الوزینگ والومینیوم پیش رنگ شده میباشد.آلومینیوم فلزی است بسیار سبک که دارای مقاومت بالایی در مقابل خوردگی میباشد. آلومینیوم یکی از بهترین رساناهای حرارت و الکتریسیته است.ورق آلومینوم  در اغلب صنایع از جمله صنایع ساختمانی ،برودتی ، لوازم خانگی ، پلاک سازی و دیگر صنایع مورد استفاده قرار میگیرد.

معایب ساندویچ پانل آلومینیوم

ضریب انتقال حرارت در آلومینیوم به طور نسبی بالاست ،در نتیجه برای مکان هایی که حرارت و برودت در آنها دارای اهمیت است عایق مناسبی محسوب نمی شود.

ساندویچ پانل آلومینیومی قابل شستشو نمیباشند .

 پانل آلومینیوم طرحها و رنگ های مختلف و زیبا ندارند   ساندویچ پانل آلومینیومی به دلیل نرمی در مقایسه با دیگرورق های فلزی ، دارای مقاومت کمتری است واستحکام کمتری دارد.

ساندویچ پانل آلومینیوم ضد اتش نمیباشد ودربرابر آتش تغیر شکل میدهد.

درساندویچ پانل آلومینیوم  در اثر آب ، خوردگی و شکافی پیش آیدکه در نتیجه ، اکسید آلومینیوم ایجاد شده و به صورت لکه های آب در می آیدکه سبب رفتن رنگ سطح شده و پاک شدن لکه های آب به نظر غیر ممکن می رسد.

خصوصیات ساندویچ پانل آلومینیوم

ساندویچ پانل با ورق الومینیوم  ورق آلومینیومی انعطاف پذیر است بنابراین راحت خم می شود .ساندویچ پانل آلومینیوم  به دور جسم ها پیچیده میشود .که این ورق های ازجنس آلومینیوم نازک وشکننده هستند .وبعضی وقت ها مثل پلاستیک یا کاغذ به شکل روکش استفاده میشوند .

ارتباط با ما

  ۷۸۶۵  ۳۸۲  ۰۹۱۲

    ۳۰۲۸  ۳۷۹  ۰۲۸۳

   ۲۷۱۷  ۲۲۲  ۰۲۸۳

     ۱۲۲۶  ۲۲۳   ۰۲۸۳

info@sandwichpanel-company.com

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی