فروش ساندویچ پانل در کرمان

فروش ساندویچ پانل در کرمان

فروش ساندویچ پانل در کرمان

فروش ساندویچ پانل در کرمان

فروش ساندویچ پانل در کرمان

مرجع تخصصی ساندویچ پانل ایران (مجتمع صنعتی ماموت) در این زمینه نامی آشناست. طراحی منحصر به فرد، تولید با کیفیت، ضمانت در فروش ، مقرون به صرفه بودن برای خرید و همچنین اجرای متفاوت و بدون نقص موجب شده است تا صاحبان صنایع خاص و علاقمندان به این صنعت از کنار این نام به راحتی عبور نکنند.
تک تک کارکنان ماموت و مدیران این گروه همواره با هدف ارتقای سطح کیفی محصولات و ارائه خدمات بهتر در راستای فروش مناسب، سهم عمده ای در بازار ساندویچ پانل ایران دارند و با این امید فعالیت خود را ادامه می دهند که روزی بتوانند تک تک نیازمندی های مشتریان را قابل اجرا نمایند و سازه هایی بی نقص برای اصناف مختلف ارائه دهند.
فکس جهت ارسال درخواست :
3028 379 0283
تلفن فروش:
5016 275 0935
تیم نصاب:
7865 382 0912
کارشناس فنی :
02832222717

بایگانی
۲۵دی

قیمت ساندویچ پانل یزد

مشخصات فنی ساندویچ پانل سقفی و دیواری

عرض مفید ساندویچ پانل سقفی یک متر و عرض غیر مفید ۱٫۰۸ متر و طول تا ۱۴ متر ضخامت از ۴ سانتیمتر تا ۱۵ سانتیمتر ورق های مصرفی از نوع الوزینگ گالوانیزه و آلومینیوم می باشد. دیواری با عرض مفید  ۱۴/۱ بصورت صاف سلفن دار وصاف شیاردار که بصورت دو رو ورق یا یکرو ورق یک رو فویل تولید می شود.

رنگ ساندویچ پانل

ساندویچ پانل ها به دو گروه سقفی و دیواری تقسیم می شوند یکی از ویژگی های پانل تنوع رنگی وزیبای منحصر به فرد آن میباشد که باعث بخشیدن زیبایی خاص به پروژه اجرایی میشود .تنوع رنگی ساندویچ پانل بسیار بالاست و می توان گفت در ۱۲ طیف مختلف تولید می شودازجمله سفید ، آبی، قرمز ، نقره ای ، طوسی ، کرم،سبز ، یشمی ، زرد ،بنفش می باشد.انتخاب رنگ داخل و بیرونی ساندویچ پانل به دلخواه مشتری می باشد.

ورقهای استفاده شده در ساندویچ پانل

ورقهای استفاده شده از جنس فولاد می باشد که با ترکیبی از آلومینیوم و روی پوشش داده شده است (آلوزینگ) که مقاومت فولاد را در برابر خوردگی بسیار بالا می برد و روی آن با یک لایه پرایمر مخصوص و ۲۵ میکرون رنگ سوپر پلی استر کوره ای پوشانده است .

ساختار ساندویچ پانل

ساندویچ پانل ها  را می توان ساختاری از سه لایه تعریف کرد ، هسته ای با چگالی پایین که ما بین دو لایه پوسته نسبتاً نازک قرار گرفته است . تنظیم این ساندویچ پانل (اجازه دستیابی به عملکرد مکانیکی عالی را در کمترین وزن می دهد .سفتی و سختی بسیار بالای ساندویچ پانل ها (در سایه ی تعامل اجزاء ساندویچ پانل ها  تحت بار خمشی به کار گرفته شده در پانل بدست می آید ، هسته فشار بارهای برشی را متحمل می شود و فاصله بین پوسته ها که تحت فشارهای درونی یک پوسته در تنش و از سوی دیگر فشرده سازی را ایجاد می کند .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی